INGYENES SZÁLLÍTÁS 70.000 FT FELETT

KUTYAFEKHELY MÁR 9900 FT-TÓL !

Garancia

MIT TEGYEK, HA HIBÁS, VAGY MÁS TERMÉKET KAPTAM KÉZHEZ?

  • Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Textilfarm a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.
  • A visszaküldés következtében keletkező szállítási költségeket teljes egészében átvállaljuk.
  • Ettől függetlenül a terméket bérmentesítve küldjétek vissza hozzánk, aminek a költségeit utólag megtérítjük.
  • Megkérünk titeket, hogy értesítés nélkül ne küldjetek vissza terméket, előbb közöljétek velünk a hiba jellegét és a rendelésszámát e-mail formájában az itt látható címen: info@textilfarm.hu
  • A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel 100%-ban nem tudjuk garantálni a párnák, paplanok... cm-re azonos egyezését.
  • Az ezzel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért a +36-30-319-0149 számon érdeklődjön! 
  • A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék/ek kézhezvételt követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mail-en!
  • Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.