MIT TEGYEK, HA HIBÁS, VAGY MÁS TERMÉKET KAPTAM KÉZHEZ?
- Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Textilfarm a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.
- A visszaküldés következtében keletkező szállítási költségeket teljes egészében átvállaljuk.
- Ettől függetlenül a terméket bérmentesítve küldjétek vissza hozzánk, aminek a költségeit utólag megtérítjük.
- Megkérünk titeket, hogy értesítés nélkül ne küldjetek vissza terméket, előbb közöljétek velünk a hiba jellegét és a rendelésszámát e-mail formájában az itt látható címen: info@textilfarm.hu
- A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel 100%-ban nem tudjuk garantálni a párnák, paplanok... cm-re azonos egyezését.
- Az ezzel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért a +36-30-319-0149 számon érdeklődjön!
- A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék/ek kézhezvételt követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mail-en!
- Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.