INGYENES SZÁLLÍTÁS 70.000 FT FELETT

KUTYAFEKHELY MÁR 9900 FT-TÓL !

Gyakori kérdések

Szállítás

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól és a címedtől. Általában a gyártás és a szállítás 1-4 munkanapot vesz igénybe. A pontos kiszállítási időt azonban mindig az általad választod szállítási cég weboldalán a csomagszám beírásával vagy az általunk kapott nyomkövetési linken tudod ellenőrizni.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költségek a rendelésed összegétől, a szállítási módtól és a célországtól függenek. A pontos szállítási költségeket a pénztárnál, a rendelés leadásakor láthatod.

1 csomag szállítási díja: 2500 Ft

Miért kell 2 vagy több szállítási költséget fizetnem?

A megrendelt termékek mérete miatt nem férnek be egyetlen maximális csomagméretbe. Emiatt két vagy több különálló csomagban történik a kiszállítás, ami 2 vagy több szállítási költséget von maga után.

Melyik futárcég szállítja ki a megrendelést?

Az általad preferált futárszolgálat választható a megrendelés folyamán. A lehetőségek között szerepel a DPD és az MPL.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Amint a rendelésed feladásra kerül, küldünk neked egy visszaigazoló e-mailt a csomagszámmal. Ezen a számon keresztül nyomon követheted a csomagod szállítási állapotát a szállítási partnerünk weboldalán.

Megrendelés

Mi a teendőm, ha sérült vagy hiányzó terméket kapok?

Amennyiben sérült vagy hiányzó terméket kapnál, kérünk, hogy azonnal értesíts minket az Ügyfélszolgálaton keresztül. Segítünk az esetleges probléma mielőbbi megoldásában.

Van lehetőségem módosítani vagy lemondani a rendelésemet?

A rendelésed módosítása vagy lemondása érdekében kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálaton minél hamarabb. A feldolgozott rendelések esetében sajnos már nem tudjuk módosítani a rendelést.

Elfogadtok nemzetközi rendeléseket?

Igen, elfogadunk nemzetközi rendeléseket. A pontos szállítási költségeket és időt az adott ország szállítási információiban találod.

Elfogadjátok a csoportos vagy nagy rendeléseket?

Igen. Az ilyen típusú rendelésekről és az esetleges kedvezményekről vagy egyedi feltételekről érdeklődj elérhetőségeink egyikén.

Visszaküldés / Elállás

Hogyan tudom visszaküldeni vagy cserélni a termékeket?

A visszaküldés vagy csere részletes információit a Elállás joga lapon találod. Kérjük, hogy a termékeket eredeti csomagolásukban és címkéikkel együtt küldd vissza, és előtte értesíts minket az Ügyfélszolgálaton. Utánvéttel feladott csomagot, nem áll módunkban átvenni.

Mennyi ideig tart, amíg megkapom a visszatérítést?

A termék(ek) kézhezvételétől számított 7 napon belül a visszatérítés feldolgozásra kerül. A visszatérítés összege banki átutalással kerül jóváírásra az ügyfél által megadott bankszámlára.

Egyedi megrendelés

Általában hány nap alatt készülnek el az egyedi rendelések?

Az egyedi rendeléseket általában 7 munkanapon belül készítjük el. Mindent megteszünk azért, hogy a lehető leghamarabb legyártsuk és kézbesítsük számodra.

Ha a termék méretei néhány cm-rel eltérnek, hogyan kezeljük a reklamációkat?

A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel 100%-ban nem tudjuk garantálni a párnák, paplanok... cm-re azonos egyezését.

Egyedi megrendelés esetén is alkalmazható a 14 napos elállási jog?

Nem, mivel ezek a termékek kifejezetten a vevő saját kérésére készülnek. Az elállás jogával kapcsolatos további információkért kérjük, nézd meg a képes tájékoztatót.

Nem találod, amit keresel?

Ha a keresett válaszok nem szerepelnek a Gyakori kérdések között, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt az alábbi űrlap kitöltésével.

A * - gal megjelölt mezők kitöltése kötelező.